Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016

Η επιστολή της Ευγενίας

Με αφορμή τα μαθήματα Δημιουργικής Γραφής στο Μικρό Πολυτεχνείο

Η επιστολή της Ευγενίας σε μία φίλη της συγγραφέα (μεγαλύτερη σε ηλικία) με την είσοδό της στη Δραματική Σχολή. Γνωρίζει από πριν την επιτυχία της στο θέατρο.
 

Εριφύλλη καλησπέρα,
 

Σου γράφω αυτήν την επιστολή χάρη στη φιλική μας σχέση μιας και θέλω να ζητήσω τα φώτα σου σε θέματα που αφορούν τον τρόπο σκέψης μου αλλά και τον επαγγελματικό μου προσανατολισμό. Συναντώ συμμαθητές στη σχολή που με συγχαίρουν για την επιτυχία μου και μαζί περνάμε ώρες στα διαλείμματα, στο φουαγιέ αλλά και στις πρόβες. Είσαι συγγραφέας και πιστεύω θα με καταλάβεις. Σήμερα κερδήθηκε μία μάχη, δεν κερδήθηκε όμως ο πόλεμος. Τα οικονομικά είναι πολύ σοβαρό ζήτημα και δεν μπορεί να το αντιμετωπίζουμε με δηλώσεις της τάξης των 10 ημερών ή μετά από 3 βραδιές. Ξέρεις πολύ καλά κι εσύ ως συγγραφέας ότι αυτά τα πράγματα δεν γίνονται από τη μία μέρα στην άλλη. Έχεις όμως μεγάλη φαντασία και νομίζω μπορείς να με βοηθήσεις καταρχήν, αν βρεθούμε από κοντά. Ποιοί είμαστε; Γιατί είμαστε εδώ; Έχω ξεκινήσει να γράφω, έχω αγοράσει και γραφομηχανή και η εμπειρία με μία καθοδήγηση είναι όμορφη. Επειδή κάποιος δεν μπορεί να επιμεληθεί τα γραπτά του και να τα καταστήσει καταρχήν κοινά και προσβάσιμα, πάει να πει ότι γίνεται καλλιτέχνης; Πως αντιμετώπισες εσύ η ίδια την αναρχία της σκέψης και τα σκοτάδια του συγγραφέα; Μπαίνουμε σε ένα κάδρο, πως αποφασίζεται όμως το σχήμα;
 

Αναμένω νέα σου για να κανονίσουμε να βρεθούμε.
 

Ευχαριστώ
Ευγενία
 

(Συνεχίζεται)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου