Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

Αντιστροφή ρόλων σε 2 εραστές

Με αφορμή τα μαθήματα Δημιουργικής Γραφής στο Μικρό Πολυτεχνείο

Ένα μικρό κείμενο στο οποίο υπάρχει αντιστροφή ρόλων σε δύο εραστές. Ο άνδρας είναι ο ερώμενος και η γυναίκα η εράστρια. Η γυναίκα έχει πιο δυναμικό προφίλ και ο άνδρας είναι παθητικός.

Η Όλγα και ο Μάριος. Ο Μάριος γίνεται διεκδικητικός και ζηλιάρης συναντώντας την αποστροφή της Όλγας.

-Πόσες φορές σου έχω πει ότι δεν μου αρέσουν αυτές οι συζητήσεις; αποτείνεται η Όλγα. Δεν με μοιράζεσαι και δεν χάνεις τίποτα.
-Δεν μου αρέσει ο τρόπος που σε πλησιάζει, λέει ο Μάριος αναφερόμενος στον Αλέξη.
-Είμαστε συνάδελφοι, είναι επαγγελματικός κύκλος, τι περιμένεις να κάνω; Έχεις βρώμικη σκέψη και αυτό δεν θα σου βγει σε καλό. Ενδιαφέρομαι για το θέμα άνθρωπος, τίποτε παραπάνω.
-Απ' ότι φαίνεται δεν γνωρίζεις κανόνες. Το να βγαίνουμε μαζί και να μιλάς συνέχεια στο κινητό μαζί του το θεωρείς φυσιολογικό γι αυτόν που σε συνοδεύει;
-Προκύψαν έκτακτα θέματα στη δουλειά. Μάριε σου έχω ξαναπεί μάθε να ξεχωρίζεις.
-Και πότε ασχολήθηκες μαζί μου, πότε αναγνώρισες τη δουλειά μου και πότε συζητήσαμε όπως συζητάς με τους συναδέλφους σου;
-Σου αρνήθηκα ποτέ κάτι; Εγώ φταίω που μένεις στάσιμος και που αλλάζεις συνέχεια δουλειές;
-Δεν γνωρίζεις δηλαδή την αγορά εργασίας στον 21ο αιώνα.
-Μάριε η πολυδιάσπαση δεν σε βοηθά. Δεν θεωρούνται δουλειές όλα όσα κάνεις. Όταν κάποια πράγματα μπορούν να βγουν σε άλλους χρόνους, δηλώνεις χωρίς να εξελίσσεσαι απαραίτητα.
-Αυτό που κάνουμε τώρα το ονομάζεις σχέση και έρωτα; λέει με παράπονο ο Μάριος.
-Προσπαθώ να βάλω τάξη στις σκέψεις σου, να σε βοηθήσω και να σου πω ότι σε αγαπώ. Έχω όμως την εντύπωση ότι τον ζηλεύεις.
-Κανένας δεν έχει δικαίωμα να μας χαλάει το παραμύθι, φωνάζει έξαλλος.
-Το βασιλόπουλο του παραμυθιού, πότε θα ωριμάσεις επιτέλους; Ηρέμησε και θα τα ξαναπούμε, έχω δουλειά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου